Terug naar opdrachten

MISSION DESCRIPTION ID: 71715-431

Junior servicedesk medewerker (traineeship)

Detachering
Zoeterwoude

Voor onze directe eindklant in Zoeterwoude, is BrightGeneration BV op zoek naar meerdere collega’s in de functie van Servicedeskmedewerker ICT. Ben je technisch vaardig, oplossingsgericht, empathisch en beantwoord jij graag alle binnenkomende IT-vraagstukken? Solliciteer dan op onderstaande baan!
Let op: Deze baan is voor zowel starters in de ICT sector als kandidaten met al een aantal jaar ervaring op een servicedesk en graag de rol van consultant willen oppakken.
Super gaaf dus om je carrière een boost te geven. Na het traineeship zal je in diensttreden bij onze opdrachtgever. In de tussentijd, krijg je bij ons een contract en goed salaris!

Functie: Junior Servicedesk medewerker(Traineeship)

Wat ga je doen?

De medewerkers van de servicedesk hebben veel direct klantcontact met zorgmedewerkers. Het initiatief van het contact komt vanuit de zorgmedewerker. Deze medewerker heeft een probleem en jij probeert te achterhalen wat de oorzaak van het probleem is. Het kan zijn dat de zorgmedewerker niet meer precies weet hoe alles werkt, jij helpt dan door het geven van instructie. Wellicht is er ergens een storing in de systemen, jij probeert te achterhalen in welk van de systemen deze storing zou kunnen zitten. Je neemt zo nodig contact op met een leverancier van een systeem, om deze verder aan te sturen om het probleem op te lossen. Jij houdt de regie en bewaakt de storing, stuurt de leverancier aan en meld, test de oplossing en meld de storing gereed bij je klant. Om goed contact met je klant te onderhouden, maar ook voor het uitvoeren van je werkzaamheden, het verzorgen van trainingen of om te overleggen en de samenwerking te verbeteren, zal je ook regelmatig op locatie bij de klant zijn. Natuurlijk sta je er niet alleen voor! Wij coachen jou en geven je de tools die je nodig hebt om te groeien in je functie.

De werkzaamheden zijn:

  • Aannemen, registreren en oplossen van storingsmeldingen;
  • Analyseren, oplossen en doorzetten van storingsmeldingen;
  • Gebruikers instructie;
  • Uitvoeren van installatiewerkzaamheden en uitgifte van ICT gerelateerde artikelen.

Wat neem je zelf mee:

  • Afgeronde MBO-ICT niveau 3/4 opleiding
  • ITIL en Windows 10 gecertificeerd(Pré)
  • Kennis van en ervaring met een werkzaamhedenregistratiesysteem
  • Klant- en servicegericht
  • Communicatief, analytisch, teamplayer en stressbestendig;
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift

Een veiligheidsonderzoek en referentiecheck kunnen uitmaken van de selectieprocedure.

Wat mag je van ons verwachten?

Als Servicedeskmedewerker ICT bieden wij jou een leerzame en uitdagende baan. Daarnaast gaan wij je opleiden en coachen in onze BrightCademy, waardoor je zelf werkt aan je doorgroeimogelijkheden binnen de ICT-sector.

  • Wij bieden je een leeromgeving waar je onbeperkt in mag leren
  • Wij begeleiden jou om je doelen te behalen tijdens zowel je studie als de praktijk
  • Wij bieden interessante opdrachten, waarbij je veel kan leren in de praktijk
  • OV-Business card / mogelijkheid tot leasen van een auto
  • Hele gave uitstapjes met het hele team, naar onder andere Amsterdam Dance Event (Dockyard / Mystic Garden). Uiteraard gaan we altijd backstage met eigen vip toegang tot alle area’s, gewoon omdat het kan!

Welke beloning kan je verwachten?

  • Een goed marktconform salaris, afhankelijk van kennis en kunde
  • Pensioen
  • 25 vakantiedagen
  • 8,33% vakantiegeld

Ben of kom je beschikbaar en zie jij dit als je perfecte nieuwe uitdaging? Solliciteer dan direct middels de 'apply for mission' button hieronder en dan komen we graag met je in contact voor nadere toelichting!

Tot snel!
Team BrighGeneration